9/25/2013

kun on vielä nuori kaikkee pitää kokeilla: elä, opi, koe et myöhemmin ei kaduta

oho, blogin remontti vaan venyy venymistään.. ajattelin kuitenkin päivittää tässä välissä vähän kuulumisia! viime viikon olin kipeänä, tiistaista torstaihin makasin vaan kotona. oli vähän tylsää ja demi.fi tuli valitettavan tutuksi sairastelupäivinä :-D lisäks katsoin luvattoman monta jaksoa mun ja iisan suosikkia, viiden tähden merielämää. tiiätte varmaan sen, se on se "jatkosarjan" sille zackin ja codyn viidentähden elämälle? nykyään ollaan ehkä jo vähän ohi kohdeyleisöstä, mutta piristää se silti huonoina päivinä. sekä viiden tähden elämä ja viiden tähden merielämä on ollu niin iso osa meidän lapsuutta, meillä oli aina selvä jako: mulle zack ja iisalle cody :-D

           

eiks oo hot toi hostmaman kaapistakaivama aamutakki? :-D ja oli ihan pakko laittaa toi kuva viiden tähden merielämästä, koska toi on niiiiin totta! täällä kaikki käyttää ihan tyhmiä lyhenteitä ja tekstiviestit näyttää suurinpiirtein tolta. alkushokista toivuttuani mulle on itellenikin tarttunut muutama lyhenne... mut mun tekstiviestit on kyllä aika normaaleja muihin verrattuina.

viikonlopuks onneks tervehdyin, koska lauantaina yks mun koulukamu grace järjesti sleepoverit meidän futisjoukkueen tytöille. ei siellä tietystikkään kaikki ollu, mutta onneks mää sain kutsun. oli tosi kivaa, tunnelma oli aika teinileffoista tuttua :-D pizzaa, juoruilua, hiustenlaittoa, totuutta ja tehtävää... kyllä te tiiätte! nukuttua ei tullut paljon ollenkaan, kun puhuttiin pitkälle aamuyöhön asti. sunnuntaina hostdad kävi hakemassa mut aamupäivällä kotiin ja sit grillattiin! oon ihan hulluna coleslaw-salaattiin, sitä on täällä tarjolla joka paikassa.

äikänopen erityinen kotitehtävä mulle / hostmomin piristysruiske kuumeiselle

tänään koulussa oli taas erityinen aikataulu, koska junioreilla on pian luokkavaalit ja ehdokkailla oli tänään vaalipuheenvuorot. nää siis äänestää jokaiselle luokalle puheenjohtaja, sihteerin ja muita vastaavia virkoja ja nää ottaa homman kyllä ihan tosissaan :-D ihan niinkun nää pyrkis maan presidentiks eikä "vaan" luokan puheenjohtajaks. väittelyitä, kampanjointia ja lupauksia kuuluu joka puolelta! naapurin christian on ehdolla oman luokkansa vaalissa ja mää pidän kaikki sormet ja varpaat ristissä sen puolesta!

ja arvatkaas mitä, me lähdetään varmaan viikonloppuna joko bostoniin tai jos sää suosii niin niagaran putouksille!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti